• Binnen enkele seconden je tegoed opgewaardeerd
  • Code word per mail verzonden
  • Simpel veilig & snel
0

Uw bestellingen

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

Vragen

Algemeen

Wie is Ingenico

  1. Wie is Ingenico

Ingenico is onze betalingspartner.

Het kan dus voorkomen dat men op een bankafschrift Ingenico ziet staan ipv Consoletegoed.nl

 

Naar boven

Het gebruik van de code

Gebruik van de code

  1. Wat moet ik doen met een opwaardeercode?

Na het bestellen van je tegoed ontvang je een opwaardeercode. Als je beltegoed hebt besteld, kijk dan per provider om te zien wat je moet doen

iTunes

iTunes Code verzilver je via de Mac, PC, iPhone, iPad of iPod. Open één van deze apparaten op je de iTunes of App Store en ga naar 'Inwisselen' om jouw tegoedcode in te voeren.

Je kunt nu gebruik maken van je tegoed


Spotify
De Spotify code verzilver je in via je account op Spotify.com/redeem.

Google Play
Ga naar play.google.com om je Google Play Gift Card in te verzilveren. In een pop-up kun je de tegoedcode invoeren om je saldo op te waarderen.

Xbox
Log in op je Xbox met je account om de Xbox Live Gold code in te wisselen. Ga naar 'My Xbox', selecteer je profiel en ga dan naar 'Account Management'. Kies voor 'Manage Account' en dan 'Redeem Code' zodat je de tegoedcode kunt invoeren.

Een Xbox Gift Card wissel je ook in op de Xbox console. Meld je aan met je Microsoft account en ga naar het tabblad 'Stores'. Hier wissel je de tegoedcode in en je saldo wordt direct opgewaardeerd.

PSN / PS PLUS
Een PSN code verzilver je via de PlayStation Store op één van je PS apparaten. Ga naar 'Codes inlossen' en volg de instructies op om je saldo op te waarderen.

Men kan ook de code verzilveren in de Playstation app

  1. Hoe waardeer ik beltegoed op?

Je kunt je beltegoed opwaarderen door bij Consoletegoed.nl eerst je provider te kiezen. Daarna kies je het gewenste bedrag. Dit ligt tussen de €5 en €50. Nadat je hebt afgerekend met de gekozen betaalmethode, krijg je via e-mail en eventueel sms een code toegezonden. Met deze code kun je het bedrag aan beltegoed ophalen bij je provider en je mobiele telefoon opwaarderen door de code in te voeren.

De tegoed code kun je in veel gevallen invoeren door het gratis service nr van je provider te bellen. Het prepaid bedrag wordt dan binnen enkele seconden bijgeschreven.

 

  1. tegoed code werkt niet

Alle tegoed codes zijn vooraf geverifieerd en uniek deze kunnen daarom maar één keer worden uitgegeven. In combinatie met de juiste provider zou de code altijd moeten werken. Mocht het je toch niet lukken om met de code je tegoed op te waarderen, dan adviseren we je om de instructies te raadplegen van de provider. Hierin staat omschreven welke handelingen je moet verrichten om je tegoed op te waarderen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op met je provider.

Informatie over het inleveren van gift card en entertainment codes is te vinden op de specifieke pagina van dat product.

Mocht het niet lukken om de code in te wisselen voor je tegoed, neem dan contact met ons op via het  contactfumulier

  1. iTunes Code werkt niet

Alle tegoed codes zijn vooraf geverifieerd en uniek deze kunnen daarom maar één keer worden uitgegeven en werken daarom altijd .Lukt het toch niet om de code in te wisselen, raadpleeg dan de iTunes pagina Hierin staat beschreven hoe je de code kunt inwisselen. Nog steeds problemen? Neem dan contact op met de Nederlandse support afdeling van iTunes support.apple.com/country-selector/itunes

  1. Opwaardeercode op iPad zetten

Je kunt eenvoudig beltegoed op je tablet zetten. Om te internetten op je iPad volg je onderstaande stappen:

  • Klik op Mobiel Data
  • Sim-Apps
  • Opwaarderen
  • Voer je opwaardeercode in en klik op zend

 

Naar boven

Overig

Overig

  1. Hoe vraag ik het saldo van het beltegoed op?

Het saldo van je beltegoed kun je opvragen bij je provider. Elke provider heeft zijn eigen instructies om beltegoed op te vragen. Zie de specifieke instructies.

  1. Verkeerde provider/tegoedcode besteld?

Alle bel/tegoedcodes zijn uniek en geverifieerd deze worden maar één keer uitgegeven.

Zodra een code eenmaal uitgegeven is, kan deze code niet meer opnieuw verkocht worden.

Het is voor ons niet na te gaan of een code al is gebruikt of in de toekomst nog gebruikt gaat worden. Daarom worden codes niet retour genomen of ingewisseld voor een andere code.



3. Kan ik mijn code retourneren?

Het is helaas niet mogelijk om een reeds uitgegeven code in te wisselen voor een andere code of voor geld. Digitale codes worden niet retour genomen.

Alle codes die Consoletegoed.nl verkoopt zijn uniek en geverifieerd en kunnen om deze reden maar eenmalig uitgegeven worden. Wanneer een code aan een klant is verkocht kan deze code niet opnieuw verkocht worden. Het is voor ons onmogelijk om te controleren of de code al is gebruikt of eventueel in de toekomst nog gebruikt zal worden.

 

Naar boven

Ik heb een email ontvangen om te betalen met een betaalkaart

 

  1. heb je een SPAM e-mail ontvangen om te betalen middels een betaalkaart

Er circuleren momenteel diverse nep e-mails, welke zogenaamd door onder andere iDeal Nederland - ING (Scootercity), Staatsloterij, CJIB, Intrum Justitia, Windows B.V. en E-mail provider Nederland worden verstuurd. Hierin wordt je gevraagd om iets te betalen (bijv. een boete of je bagage) middels een betaalkaart. In deze e-mail staat een link naar onze website om de betaalkaart te kunnen kopen. Vervolgens moet je wederom op een link klikken, zodat zij jouw kaartgegevens kunnen bemachtigen. Wij adviseren je hier NIET op in te gaan, omdat het gaat om nep e-mails.

Wij doen er overigens alles aan om te voorkomen dat men het slachtoffer wordt van deze fraudegevallen. Zo hebben wij een melding boven de betaalkaarten gezet en indien wij een nieuw fraudegeval constateren berichten wij onze klanten

Wil jij meer weten over de nep e-mails? Bekijk dan de website van de Nationale Helpdesk voor vragen en meldingen over fraude.

Naar boven

hoe koop ik tegoed?

Tegoed kopen

bij Consoletegoed.nl kan men beltegoed ,Gaming cards ,Giftcards en Entertainment cards kopen.


1. Kies het gewenste product en bedrag;
2. Vul het juiste e-mailadres in waarop je de tegoedcode wilt ontvangen;
3. Maak een keuze voor één van de betaalmethoden;
4. Controleer je bestelling;
5. Reken de bestelling af.

Zodra de betaling is ontvangen, wordt de tegoedcode per mail en/of SMS naar je verzonden.

Naar boven

Levering

Levering

  1. Wanneer en hoe ontvang ik mijn code?

Als je een tegoedcode hebt besteld, ontvang je deze direct na betaling op het opgegeven e-mailadres (bij een iDeal betaling kan dit echter tot 30 min duren).


Let op: het kan voorkomen dat de e-mail als spam in je ongewenste map terecht komt, bekijk deze dan ook.

  1. Heb je tegoed besteld maar geen opwaardeercode ontvangen?

Je hebt prepaid beltegoed of ander tegoed gekocht maar geen opwaardeercode/ tegoedcode ontvangen? Mogelijk heb je tijdens het bestellen een verkeerd e-mailadres of gsm-nummer ingevuld. Een andere optie is dat de e-mail als spam mail is gemarkeerd en in je ongewenste map terecht gekomen.
Let op: na een iDeal betaling kan het tot 30 min duren voordat je code wordt verzonden.

Heb je een verkeerd telefoon nr of email adres ingevoerd dan is consoletegoed.nl niet aansprakelijk voor de geleden schade .

Kan je de e-mail of het SMS-bericht niet meer vinden,

Als het nu nog niet lukt, neem dan contact met ons op via het contact formulier .

vermeld dan ook de transactiegegevens zodat wij de order kunnen verifiëren .

 

 

Naar boven

betaalmethoden

  1. Welke betaalmethoden hanteren jullie ?

Consoletegoed.nl hanteert de volgende methoden

In de meeste gevallen wordt de betaling direct verwerkt en ontvang je de tegoedcode gelijk per e-mail. Het kan bij sommige betaalmethoden langer duren voordat een betaling bij ons binnen is.

zijn: iDeal, Paypal 

Let op: het kan bij sommige betaalmethoden (iDeal tot 30 min) langer duren voordat een betaling bij ons binnen is.

 

Naar boven

Gebruik van code

Betalen

    Levering

    Overig

    © Consoletegoed.nl, 2018. Ontwikkeld door Custom Website.