• Binnen enkele seconden je tegoed opgewaardeerd
  • Code word per mail verzonden
  • Simpel veilig & snel
0

Uw bestellingen

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen.

  1. Wanneer en hoe ontvang ik mijn code?

Als je een tegoedcode hebt besteld, ontvang je deze direct na betaling op het opgegeven e-mailadres (bij een iDeal betaling kan dit echter tot 30 min duren)

Let op: het kan voorkomen dat de e-mail als spam in je ongewenste map terecht komt, bekijk deze dan ook.

  1. Heb je tegoed besteld maar geen opwaardeercode ontvangen?

Je hebt prepaid beltegoed of ander tegoed gekocht maar geen opwaardeercode/ tegoedcode ontvangen? Mogelijk heb je tijdens het bestellen een verkeerd e-mailadres of gsm-nummer ingevuld. Een andere optie is dat de e-mail als spam mail is gemarkeerd en in je ongewenste map terecht gekomen.
Let op: na een iDeal betaling kan het tot 30 min duren voordat je code wordt verzonden.

Heb je een verkeerd telefoon nr of email adres ingevoerd dan is consoletegoed.nl niet aansprakelijk voor de geleden schade .

Kan je de e-mail of het SMS-bericht niet meer vinden,

neem dan contact met ons op via het contact formulier .

vermeld dan ook de transactiegegevens zodat wij de order kunnen verifiëren .

 

Voor vragen en of problemen tijdens het opwaarderen

kunt u contact opnemen met de provider:

Lebara:               0900-4321321
Lycamobile:        020-7543030
Vodafone:           06-54500100
KPN:                   0800-0105
T-mobile:            06-24001200
Telesur:              0900-2021914
Telfort:               0900-9596
Vectone Mobile   06-59000222
Delight Mobile:    06-59000222   of 1200  Delight is overgenomen door Vectone
Ortel Mobile:       0900-1612000
GT Mobile:           020-7543033
Tele2 mobiel:      0900-2411602
Toggle Mobile:     020-7543022
Budgetphone:      071-5815600
88 Mobile:            06-32281200



© Consoletegoed.nl, 2018. Ontwikkeld door Custom Website.